אחת השאלות שמטרידות בעלי עסקים קטנים ובינוניים היא איזה סוג של שלט למשרד כדאי להציב בסביבת המשרד?! שלטים למשרדים יכולים לעזור מאוד לעיצוב הרושם הראשוני על לקוחות פוטנציאליים, ובתוך כך ושמש מעין סוכן מכירות שקט עבור המשרד שלנו. אז אם אתם מתלבטים בא לשים שלטים למשרדים או לא בטוחים אם זה כדאי, בשורות הבאות תוכלו לקבל נקודת מבט קצת שונה על הצבת שלט למשרד, תוכלו להסכים עם הטענות שלנו או לדחות אותן, זה בידיים שלכם כמו הצבת שלטים לבית.
שלט למשרד ימשוך תשומת לב למשרד שלכם.
שלטים למשרדים שמוצבים בלוקיישן הנכון יכולים למשוך הרבה מאוד תשומת לב למשרד שלכם. שלטים מאפשרים לעוברים ושבים להכיר את העסק שלכם ובמקביל הם מסייעים ללקוחות להגיע אליכם בקלות, במיוחד אם המשרד שלכם ממוקם במקום רווי עסקים. על פי סקר שנערך לאחרונה בקרב עסקים קטנים עולה כי 45 אחוזים מלקוחות שמגיעים בפעם הראשונה למשרד עסקי כל שהוא, מגיעים אליו לאחר שהבחינו בשלטים של המשרד. המסקנה היא ברורה – שלטים יכולים להביא אלינו לקוחות שללא שלט היום הולכים למתחרים שלנו.
שלטים להעצמת המותג שלנו
היום כל שירות או מוצר הוא מותג ושלטים למשרד וכל שלט למשרד יכולים לעזור לנו להאדיר ולהעצים את המותג שלנו. אנשים שנוסעים או הולכים ליד המשרד שלנו אולי לא צריכים את השירות או המוצר שלנו באופן מיידי, אך החשיפה הקבועה שלהם למותג שלנו יכולה לשתול בתודעה שלהם את המותג שלנו וכאשר הם כן יזדקקו לשירות או למוצר שאנחנו מוכרים – הם יפנו אלינו, כי אנחנו כבר מוכרים להם. כך למשל, אם למשרד שלנו יש לוגו מובחן ומיוחד או סלוגן כובש, שלטים למשרד שיציגו אותם יהפכו את העסק שלנו ליותר זכיר. כך שלמעשה שלטים יגידלו את הסיכוי שלקוחות יבואו אלינו כשהם יזדקקו לשירות/מוצר שלנו.
שלט לעסק למטרות קידום מכירות
שלט למשרד לא חייב לשאת את הלוגו של החברה או הסלוגן, הוא גם יכול להיות מאיץ מכירות. כך למשל, אם על גבי השלט שלכם תציינו מבצע שווה זה יכול לעודד אנשים להגיע אל המשרד שלנו. שלט כזה ילחץ על נקודת הקניה האימפולסיבית ויביא להגדלת המכירות בסופו של דבר. אין סוף למה שניתן לכתוב על שלטים: אפשר להוסיף מבצעים, פרסים שזכינו בהם, מועדון חברים שכדאי להצטרף אליו ואפילו משהו משעשע שיגרום לאנשים לבדוק במה מדובר.