שלטים למשרד – דברים שרואים משם לא רואים מכאן!

יהודית רביץ שרה את השיר המפורסם “דברים שרואים משם לא רואים מכאן” ואנחנו יכולים ללמוד הרבה ממילותיו של השיר, בהרבה תחומים בחיים. אבל אם נתייחס לשורות השיר באופן הפשטני ביותר בצורה הפיזית מסכים עם כל מילה שלו. קשה לנו לראות דברים שרחוקים מאיתנו פיזית, זו עובדה. אם הגוף שלנו כאן ויחד איתו העיניים שלנו, אז לא נוכל לראות מה קורה שם – כמה מטרים מאיתנו. בדיוק לשם כך יצר האדם שלטים גדולים ומאירי עיניים, שלטים שמורים לנו על הימצאותם של מקומות הרחוקים מאיתנו. שלטים למשרד הם בדיוק למה שהתכוון המשורר. הם עוזרים לנו להתמצא ולקלוט מסרים שללא השלטים לא היינו יכולים לדעת אודותיהם.

שלטים למשרד משרתים את כל הגורמים. את הלקוחות שמחפשים את המשרד ואת ההנהלה שרוצה להקל על לקוחותיה ולגרום להם להגיע אליהם בקלות ובמהירות, ללא תסכול וחיפושים מיותרים. עכשיו נשאלת השאלה כיצד מפיקים שלטים למשרד? מי יעשה לנו את העבודה? ואיך נוודא שהשלטים למשרד יהיו יעילים באופן מקסימאלי?

תשובות לשאלות חשובות:

לפני שצוללים להפקת השלט למשרד חשוב להבין שהמרחב הציבורי אינו שלנו, לא משנה עד כמה המשרד שלנו מצליח וגדול. כדי להציב שלט במרחב ציבורי עלינו לקבל אישור מהעירייה או מן המועצה המקומית שברשותה אנחנו רוצים להציב את השלט. לרוב, הרשויות המקומיות לא עושות בעיות אולם הן מגידות תנאים להצבת השלט (גודל מקסימאלי, למשל, גובה וכו’) וכן דורשות תשלום אגרה על מתן ההיתר.

עד כאן בירוקרטיה. נמשיך לנושא הבחירה. כאשר אנחנו רוצים להציב שלט למשרד שימלא את ייעודו חשוב שנעשה אותו בצורה חכמה. חשוב לבחור צבעים בולטים, טקסט מובן וענייני, שהגודל שלו יהיה מספיק גדול ושהעיצוב יהיה אסתטי ומסביר פנים.

באשר לחברות שלטים. יש בארץ מספר חברות שמפיקות שלטים למשרדים וכן לצרכים אחרים אך לא מומלץ לבחור כל חברה. יש לבחון היטב את איכות החברה, איכות השלטים שלה האחריות, תחזוקת השלטים, המלצות של לקוחות, שירות לקוחות של החברה וכמובן לבחור חברה שעובדת ם החומרים שמהם אתם רוצים להפיק שלטים.